Een persoon die aan een tafel zit achter een laptop en online een bestelling plaatst

1. Bestel je glazen online

Bestel via onze webshop de brillenglazen die perfect bij jou passen. Kies tussen verschillende types, sterktes en hoogwaardige afwerkingen.

Ken je jouw brilsterkte? Geef je correctie eenvoudig door tijdens het bestelproces. 

Wil je jouw correctie behouden? We achterhalen deze aan de hand van je huidige glazen.

Heb je een oogmeting nodig? Contacteer ons voor een afspraak bij één van onze partner opticiens. Meer info

2. Bezorg ons je bril

Tijdens het bestelproces kies je hoe je ons je montuur bezorgt.

Optie 1: Stuur ons je montuur per post

Je ontvangt per mail een gratis verzendetiket. Kleef dit op je pakje en breng het binnen bij een (DPD) postkantoor in de buurt. Veilig en zorgeloos verzonden.

Optie 2: Geef je bril af bij een partner-opticien
Selecteer tijdens het bestelproces een winkel in jouw buurt. Na het afronden van je bestelling leveren je jouw bril af bij één van onze partners.

Kan je jouw bril niet missen? We plaatsen je nieuwe glazen in je montuur terwijl je wacht. Meer info

Vrouw die aan een tafel zit en een pakje klaarmaakt voor verzending
opticien die brillenglas in bril monteert

3: Wij plaatsen je nieuwe glazen

Voor je nieuwe glazen gebruiken we uitsluitend premium kwaliteit van Belgische makelij. Onze ervaren, gediplomeerde opticiens slijpen en monteren de glazen met precisie zodat ze perfect in je favoriete montuur passen. Je geliefkoosde look, met haarscherp zicht.

4. Ontvang je bril

Ontvang je bril thuis
Zodra je glazen vakkundig geplaatst zijn, sturen we jouw bril veilig terug. Binnen  5-8 werkdagen ontvang je het pakje per post.

Kom je bril ophalen
Heb je jouw bril afgeleverd bij één van onze partner-opticiens? Dan krijg je een seintje zodra hij klaar is voor afhaling.

Gebeurt de montage terwijl je wacht? Dan kan je jouw bril direct weer mee naar huis nemen. Meer info

Close up van vrouw die tevreden is met haar nieuwe bril

100% Tevredenheidsgarantie

We staan volledig achter de kwaliteit van onze brillenglazen en service.
Ben je om welke reden dan ook niet tevreden? Dan betalen wij je zonder vragen terug.
Jouw oogcomfort en tevredenheid zijn onze missie.

Meer weten

Veelgestelde vragen

Hoeveel kost een oogmeting?

Een oogmeting kost €20 en is in de winkel af te rekenen. Tijdens het bestelproces kan je een partner-opticien in jouw buurt selecteren. Om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, werken we enkel op afspraak. Na het afronden van je bestelling kan je telefonisch of per via mail jouw afspraak boeken.

Ik kan mijn bril niet missen, wat nu?

Heb je geen reservebril of contactlenzen en kun je je bril niet missen? Geen zorgen. Laat het ons weten wanneer u uw bestelling plaatst, en wij zoeken een oplossing op maat. In onze winkel in Antwerpen kunnen wij uw glazen vervangen terwijl u wacht. Neem contact op voor meer info!*

Je kan natuurlijk ook eerst je reservebril opsturen, zo heb je ineens een extra paar...

* Brillenglazen op sterkte zijn nooit op voorraad en moeten altijd besteld worden!

Moet ik mijn bril per post versturen?

Nee, dat hoeft niet. Je kan je montuur afleveren én ophalen bij één van onze partners. Bestel eerst je glazen online (of contacteer ons voor hulp) en kies als verzendmethode 'afgeven bij een partner-opticien'. Zo ga je langs bij een servicepunt in de buurt. Hiervoor heb je geen afspraak nodig.

Oogmeting nodig?

Onze gediplomeerde opticiens helpen je graag verder. Contacteer ons telefonisch, per mail of vind direct een partner-opticien in jouw buurt.

Blijf op de hoogte

Ontvang als eerste ons laatste nieuws en straffe promoties.