Geniet van GRATIS verzending & montage in BE en NL

Instructies voor verzending

Zodra je je nieuwe brillenglazen gekozen en besteld hebt, ontvang je van ons per mail een verzendetiket. Je kan gebruik maken van het gratis verzendetiket jou aangeboden door Glazoo. Liever zelf opsturen? Dat kan ook!

Ontvang een gratis verzendetiket Glazoo

Na het plaatsen van een bestelling ontvang je per mail een gratis verzendetiket op naam.

1. Druk het etiket af.
2. Plak het etiket op je pakje.
3. Breng je pakje naar een bpost punt in de buurt
4. Volg je pakje via de Track-and-Trace code (2 tot 4 dagen).
Aangekomen!

Ik stuur mijn oude bril zelf op

Dat kan natuurlijk ook. Je kan je bril naar volgend adres opsturen:

Glazoo
Oppelsenweg 87
3520 Zonhoven
België

Vergeet ook zeker niet naam en adres van afzender op je pakje te vermelden.

Hoe je bril verpakken?

Bij Glazoo kan je kiezen uit onderstaande mogelijkheden.

Stuur mij verpakking toe

Indien je graag een stevig doosje van ons wenst te ontvangen, kan dit. Je kan simpelweg 'Stuur mij verpakking toe' aanduiden tijdens het bestelproces. Zodra je je nieuwe brillenglazen besteld hebt, sturen we je deze verpakking op. Plaats vervolgens je bril in het door ons geleverde doosje & plak het meegeleverd verzendetiket op. Kosteloos afgeven aan je BPost punt & klaar!

Ik voorzie zelf verpakking

1. Zorg voor stevige verpakking
Heb je zelf een brillendoos? Top. Steek je bril hier zeker in, alvorens hem op te sturen. Zo is je bril goed beschermd. Uiteraard krijg je je brillendoos gewoon terug, met een nieuw microfiber doekje erbij. Zo kan je je nieuwe brillenglazen goed onderhouden.

2. Plaats je brillendoos met je eigen bril in een gewatteerde enveloppe
Of nog beter, in een klein kartonnen doosje.

3. Plak goed dicht! Wat extra duct tape kan geen kwaad.

Vergeet ook zeker je naam en adres van afzender niet op het pakje te schrijven!

Verwerkingstijd & Levertermijn

Bij Glazoo doen we onze uiterste best om de bestellingen via de webshop zo snel mogelijk te verwerken.

De levertijden kunnen variëren, afhankelijk van of er standaard of speciale glazen besteld zijn, of de glazen al dan niet verdund moeten worden en of je je gewenste sterkte al aan ons bezorgd hebt. Voor glazen die niet standaard beschikbaar zijn, duurt het mogelijk enkele dagen langer voordat je je bril terug ontvangt.

Al onze pakjes worden met Track & Trace code verzonden. Zodra we jouw nieuwe bril naar jou opsturen, ontvang je een link per mail waarmee je jouw pakje op de voet kan volgen. Ook is het mogelijk om eventueel leveringsvoorkeuren in te stellen, voor wanneer je zelf niet thuis bent.

Wij streven ernaar om te leveren in België en Nederland binnen de vijf à tien werkdagen. Naar andere landen is de levertijd mogelijk langer. Mogelijk moet er voor levering worden getekend. De verzendkosten worden (indien van toepassing) vermeld bij het afrekenen, in de e-mail ter bevestiging van je bestelling en in de detail van je bestelling in je accountpagina.

*Zodra de te leveren producten op het opgegeven afleveradres zijn geleverd, gaat het risico over op de koper. Ook wanneer de bril initieel door de klant naar Glazoo opgestuurd wordt, is Glazoo niet verantwoordelijk voor de staat waarin het product bij Glazoo toekomt. Daarom raden wij ten zeerste aan uw product veilig te verpakken alvorens u het ons toestuurt.